20 Temmuz 2011 Çarşamba

Nişantaşı

Bu sabah yataktan kazınarak kalkınca, hemen dışarı attım kendimi. Yıllardır gitmediğim Nişantaşı'nda bir turlayayim dedim, ama gördüm ki hiçbir şey değişmemiş. Bir tane dandik alışveriş merkezi yapmışlar o kadar. Kimse 10dan önce dükkan acmıyor, kahvaltı yapacak starbucks ve Nero'dan başka bir yer bulamadım, ki bu benim salakligim da olabilir büyük ihtimal, geldim house Cafe ye oturdum mecburen. Yaklaşık bir 15-20 dakika siparisimi vermek icin uğraştıktan sonra, karnımın doymasini bekliyorum. E nerden baksan bir yarım saatte de siparis gelir. Neyse bunla ilgili başka bir yazı yazmak lazım. Şimdilik bu postu yayınlayayım da, erteledigim bir kaç yemek yazısını yazayım burada. Ki arabasiz geldiğim icin buradan geri nasıl döneceğim de ayri bir dert konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder