15 Temmuz 2011 Cuma

köfteci mehmet zengin


Copsisin  merkezi soke-ortaklar-Selçuk ucgenidir esasında. Ama biz bu istikametteyken ya eve az kalmıştır, annemize yemeğe bekliyordur, ya da evden az önce cikmisizdir karnımız toktur. O yüzden yıllardır bir türlü sevgilime meşhur copsisimizden yedirememistim. Geçenlerde bozburundan dönerken benim 5 dakika kestirmemi fırsat bilen sevgilim yatagandan Milas dönüşünü kaçırmış yine. Gözlerimi bir actım ki, cine yolunda daglara tırmanıyoruz. Aslında niyetimiz bafa golü kenarında birseyler yemekti, ama madem cine yolundan gidiyoruz, öğlen vakti tandır ağır gelir, copsis yiyelim dedik. Yol boyunca surekli tabelalarını gördüğümüz Mehmet zengin e girdik.

Burası bildiginiz yol üstü dinlenme tesisi, Muğla'dan Aydın istikametine giderken cineyi geçtikten hemen sonra sol tarafta kalıyor. Cine köftesi de meşhur bir koftedir, ufak yağlı mangal köftesi. Birer porsiyon copsis ve ortaya bir porsiyon köfte söyledik. Ortaya hemen soğan, biber ve domates ızgarası geliyor, ki ben sadece bunlarla doyabilirim. Salata, tüm Ege'de olduğu gibi şahane, bizim oralarda neredeyse her restoran kendi yağını kullanır ve bolca kullanır. E domates, salatalık ve biber de yerel olunca nasıl güzel olmasın.

Copsisler 4 sıra kucuk kuzu eti, bir sıra yağ. Her biri bir lokmalik, yağlı sulu ve çok lezzetli tabii ki. Ayran, isterseniz ev yapımı siseyle, isterseniz kapalı geliyor. Fiyatlar ise bana biraz turistik geldi. 2 kisi 42 yada 52tl ödedik, tam hatirlayamadim şimdi. Bizimkilerin dediğine göre soke, ortaklar civarında kisi bası 10tl ye çok rahat doyuluyormus. E tabi bu adamlar Mehmet yasin in programına falan çıktılar, müşterileri de sadece yoldan geçenler sanırım, fiyat politikalarını da ona göre ayarlamışlar demek ki. Biz bir daha burada yer miyiz, yemeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder