1 Eylül 2011 Perşembe

On the air



Bu postu ne zaman yayinlarim bilmiyorum ama su anda amerika semalarinda ucmaktayim. Chicago'dan miami'ye dogru gidiyorum. Oldukca enteresan ve suprizli bir yolculuk oluyor, sifir plan, no organizasyon gidiyoruz iste bir yerden bir yere. Jet- lag beni mahvetti, buranin saatiyle aksam 6 dan sonra uyanik kalmak icin cok cabaliyorum ve henuz gece 12 ye kadar bekleyemedim hic. Dolayisiyla sabahlari ortalama 4- 5 gibi uyaniyorum. Biraz tv izliyorum, biraz turkiyeyle konusuyorum, sonra da kahvalti ve sabahin korunde disari cikiyoruz. Henuz ucuncu gundeyiz, umarim onumuzdeki gunlerde biraz daha duzene girer.

Su anda yanimda mis kokulu bir uniformali asker kiz oturuyor, arada kavunlu bir kolonya dokunup duruyor allahtan, kusmadan biter insallah bu yolculuk. Herkes surekli kola iciyor, su cok pahali, insanlar sisman, kahveleri guzel, hersey kocaman.

Durumlar boyle simdi yavastan geziyi yazmaya baslayayim ki, sonra iki haftayi toparlamak zor olacak. Zaten buyuk bir krizle basladik yola, tamamen plansiz ilerliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder