24 Ağustos 2011 Çarşamba

İrene

Uc gun sonra amerikaya gidiyorum. Hic bir planim yok, sadece vizem ve ucak biletim var. Ucagin indigi gun tum dogu sahilini kasirga vuracakmis. İrene kasirgasi, bula bula bizim gidecegimiz zamani mi buldun? Kasirga yuzunden asiri paniklemis bir adamla evliyim ben. Kasirgadan amerikanin ic kismina kacarak kurtulmayi planliyor. Ama henuz sadece planladigi icin kalacak bir yerimiz yok. Valizini de kendi hazirlayacakmis zaten. Durum bu. Hic bir planimizin olmamasi da beni paniklettiginden - ayrica sevgili kocamin dolaptaki sutleri acik birakip bozdugundan kahvalti edememizin de payi var tabi - sabahin korunde attim kendimi disari. Kasirgayla ilgili butun haberleri okumaliymisim bugun. Peh, benim tanidigim thy kasirga yuzunden ucagi kaldirmamazlik etmez. Biz buradan pasa pasa ucagimiza biner, ama inemez, sonra da amerikada rezil oluruz. Kacacak yer yok aslinda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder