2 Mayıs 2011 Pazartesi

gürlüoğlu kahvaltı



esas adı "köfteci gürlüoğlu" ama resimden de anlaşılacağı üzere burada benim esas ilgimi çeken süper kahvaltı. izmir - istanbul istikametinde akhisar çıkışındaki bu yeri ilk keşfedişimiz bir kaç yıl öncesine dayanıyor, sevgili sevgilim ağır akşamdan kalmalığına rağmen öğleden sonra illa ki istanbul'da olmak istediğinden dolayı izmir'den sabahın köründe çıkmıştık yola, ama akhisara kadar kendisini zor atıp arabada uyumaya başlayınca, ben de inip bir kahve içeyim demiştim. ama gözüm hep yan masanın sofrasında kalmıştı, sağolsun mekanın sahipleri bana da bir şeyler ikram etmişlerdi ama o tarihten sonra hep aç karına gürlüoğlunda kahvaltı yapmayı yol planlarımıza sıkıştırmaya çalıştım.

bu yıl bir bayram dönüşümüzde annemlerden aç çıkıp 2 saate akhisara vardık da muradıma erebildim sonunda. hava da çok güzeldi şansımıza bahçede oturduk, ki bahçesi çok enteresan, yol kenarında ama değil gibi, muhtemelen akşamları düğün yapılıyordur. bir teyze var hem müşterilerle ilgilenen, hem de kahvaltılıkları hazırlayan, çok şeker. zeytinler falan kendi yapımları, zaten akhisarda zeytini olmayan kimse yok sanırım.



kahvaltıda neler yoktu ki, çeşit çeşit peynirler, zeytinler, bal - kaymak, tahin - pekmez ikilisi, reçeller, domates, salatalık, yeşillik triosu, macır peyniri, salça, turuncu bir şey, e resimde görünmeyen, sonradan gelen börek ve omlet. ayıla bayıla yedik bunları  ve sadece 20 tl hesap ödedik. istanbulda kişi başı 20 lira ödeyip yediklerimizi hatırladık ve yutkunup yola devam ettik. sonraki istikamet köfteci yusuf...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder