13 Nisan 2012 Cuma

Yeniden...



Neredeyse 4 ay olmus yeni bir yazi yazmayali, bahar gelmis istanbula, erguvanlar acmis...
Benim karnimda kelebekler ucusuyor, kelebek denemez gerci artik onlara kocaman oldular. :)) uzunca bir sure evden disari cikamadim, su aralar da kisitli cikabiliyorum ama gundemimiz bambaska, agustosa dogru 2 kisilik evimiz senlenecek, bir anda dort kisilik bir macera baslayacak bizim icin. Butun bu heyecan, bekleyis onlar icin.
Cok sey degistirdiler benim hayatimda, zevk icin yemek yemeyi unuttum neredeyse, sadece beslenmek icin yiyorum epeydir. En sevdigim sey olan baliktan tiksindim, baharatlarla, aciyla ve tabi ki sarkuteri ile bagimi kestim bir sureligine. Kirmizi et, sebze, meyve ve sut urunleri yiyorum sadece. Dolayisiyla restoran ziyaretlerimiz de azaldi epeyce.
Birikmis yazilari toparlamak lazim bundan sonra, 2013 yazina kadar yeni tatil olmayacak gibi gorunuyor, zaten tatil konseptimiz de tamamen degisecek sanirim. Bir sure sadece yazlikci takilacagiz artik.
Yukaridaki foto, dun sabah kosuyolu kirpi cafe de cekildi, hakkinda uzun bir yaziyi hakeden bir yer, bizim mahallemizin mekani, mudavimi sayilabilecegimiz bir yer...




Sent from my iPad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder